Followers

23 April, 2010

Moh lew...


Dah nk masok bulan 5 ni...ada saje perancangan yang belom terlaksana...bulan 5 ni gak, aku dh booking tarikh kt mypie tuk bawak aku g nyoping baju raya kami anak beranak. Bile nye masa lagi aku nk g merayap mncari kain, nk g nempah lagi. Maunye dh xde sape nk jahitkan baju lagi klau dh anto lambat sgt. Kalau takat baju kurung tu boleh gaklah mak aku jahitkan atau skang aku nempah kt mak ngah aku jew....baju2 fesyen cmner lak kan?? Biasanya ari raya aku mesti nk sedondon satu family...kaler mst sedondon gitu...baru sedap mata memandang...ekekek...cuma untuk tahun ni aku xmemilih tema wane ape pun lagi...tggulah aku dh smpai kt kedai kain tu sok, mane yang sesuai tulah wane pilihan untuk tahun ni.

Bagi aku, baju raya bole gak aku guna tuk pakai g keje skali..atau yg cam glem2 skit tu bolelah guna tuk pegi knduri. Nanti dh dekat2 nk raya, baru le mncari baju tuk anak2 cam t.shirt, gaun, jeans, kasut bebagai...

Tahun ni aku cam gase nk tukau langsir baru gak...dh brtahun aku xtukau langsir. Ada langsir lama yang mak bagi...tapi aram aku ganti2kan...xdan nk buat...sian langsir tu dah lama dok dlm almari...nnt2lah aku pasang...(ntah tahun bile idak le teman tau kan)



*ater xawal nau ke aku ngepos entry nih??? gasaklah heiii...huhu

2 comments:

Aleeya said...

wahh bab soping tak tahan nehhh kena soping cpt kan..g pun thn ni raya cpt hahahah tak sabo kita ni..posa pun blom heheheh

Dee said...

dee pun x shopping lagi..huhuhu..