Followers

08 April, 2010

Xsangka...dah 4 Tahun Rupanya

Alhamdulillah syukur kehadrat Allah s.w.t...arini merupakan Anniversary ke 4 tahun aku ngn Mylovelypie...

* Xsangka sampai ke tahap ini...aku bercinta ngn dia dekat 10tahun...then kawin. Kami xde tunang2 yew

* Walaupun terlalu bnyk dugaan terutama skali masa peknenkan ammar, untuk kebahagiaan rumah tangga, aku dah korbankan segala2nya...aku jadi singa...aku jd rimau...aku meroyan..aku menangis...aku suka... tinggal lagi aku xbunuh org jew...namun, syukur sumenya dh berakhir.

* Semoga rezeki kami sekeluarga melimpah ruah untuk kesenangan sekeluarga.

* Semoga Allah kekalkan hubungan kami hgga akhir hayat

* Aku Sangat2 sayangkan perhubungan ni. Bile dekat, jd teman gadoh..bab2 merajuk tu akulah aktress nye..bile bjauhan, hp sntiasa kt tangan..huhu.

* Anak2 pelengkap segala2nya...

5 comments:

Aleeya said...

hepi anniv ja..semoga bahagia ke ujung nywa eh dan dikurnia ank yang ramai, soleh dan solehah...sesungguhnye stiap dugaan itu amat mematangkan, hidup berumahtgga tanpa cabaran pun tak syiok gak, sekurangnye2 dugaan dan cabaran itu mengajar kite bersama2 untuk lebih menghargai dan menyayangi antara suami dan isteri..all da the best!!!

@e_da said...

happy anniversary haja & pie.. moga kebahagian milik keluarga kalian hingga akhir hayat..

sama ngan akak yg ke 4 thn tahun ni tp bulan 12 nanti.. hehehe

ratna said...

happy anniversary.. semoga kekal hingga ke akhir hayat..

::Farina:: said...

happy annibersary hajar...dugaan,gado2 tu sume melengkapkan lagi sbenarnyer kebahagiaan kita...aku doakan hubungan korang bersanayer sehingga ke hujung nyawa...dikurniakan anak2 yg soleh n solehah...aminnn...

::Farina:: said...

happy annibersary hajar...dugaan,gado2 tu sume melengkapkan lagi sbenarnyer kebahagiaan kita...aku doakan hubungan korang bersanayer sehingga ke hujung nyawa...dikurniakan anak2 yg soleh n solehah...aminnn...