Followers

20 April, 2010

Yang Jelek

Santek x saya...sy pnjam cemin mata atok nihh...ekekek

Aku gase cm nk tuko layout blog ni..tapi aku cam bz lak...ikotkan ari2 aku bz..bz bperang ngn perasaan aku sndiri...yang terkadang aku bole melawan ckp org atasan...aku bole buat bodo ngn arahan org atasan dan yang paling dasyat...aku selamba badak main blah je time org atasan tu marah2kan aku...pesen aku, aku xbole tggu lama2 klau org marah aku ke, bebelkan aku ke...sb nya badan aku tibe2 jadi ringan semcm, dan aku bole jd belasah org tu sekuat2 ati aku....mnggigil dan bole jd gak aku menangis semahu2nye...jd adalah lebih baik aku blah aje dr sesuatu yang buruk trjadi...bnda ni mng trjadi kt aku satu ketika dulu...bile mana aku belasah seseorang tu sekuat ati aku...aku xrespek lgsg kt dia...aku ilang kawalan...dan aku xtau ape yang aku buat...mng that time...badan aku ringan, melayang2 semacam..sngat buruk peel aku kan...tp xtaulah, mgkin sb trlalu geram aje aku btindak mcm tu...tp aku cuba kawal. Seboleh2nya xnk bnda mcm tu jadi lagi...


Apepun, tggulah aku update citer2 lain...selain aku behajat nk menukau layout blog aku nih...


*peace

3 comments:

Dee said...

alahai..cutenya dihah ngan spek mata baru tu..

p/s: sis, u can control anger..don't let anger controls u...i know u can..

Aleeya said...

comelnye die pakai spek ...nampak matured lah dihah :))

Cik Puan*PIE said...

dee:yess mydear dee...thats y den poie jauh2..dr sesuatu yang xdiingini trjadi...

aleeya:dia mng gemau bab2 melaram ni...hehe