Followers

06 May, 2010

Baek Punyo

Soh posing pun laju je mandang kamera

Kemen xsabau2...soh snyumm...cmtulah gaya dia..letak tgn kt pipi..ekekek

ngan buah hatinya...

aku ngn ammar pndang jelah dr jauh...sian ammar


ni lps dh mandi..brjoget2 la dia kan

kemen gemau dpt mndi laut ye...


Senin lepas yang penuh kontroversi sb aku di katekan ber'pakat' cuti2 mysia ngn sume2 PA kt opis...makanya aku mengajak mypie dgn anak2 g teluk kemang. Tnsyen aku seari aku dok pk msg si setan tu je...(smpai skang aku xdelete2 lg msg tu). Saje round2 ke teluk kemang...tapi dh madihah nmpk laut kan...xbole tidak dia nk g mndi jugak...walhal masa tu xbwk baju ape pun...sb dia bru pas mndi petang...smpai tlk kemang pun dlm kul 5 lbh cmtu...mcm2 la dia pujuk ayahnya. cakap ape tau 'dihah dh lama xmndi laut...sian dihah kan'...ha ko, kemen baek ayatnye...ayahnye pun g la belikan baju mndi kt kedai yg ada tu...dh baju nye xde...trpksa lah lps mndi nnt pakai blk baju yg dia tgh pakai tu...klau bwk kete aku, sume lgkap kt bonet. Baju ank2, skali ngn pempes ada je aku standby dlm kete. Tp aritu naik kete ayhnya...mane le aku nk cekaukan baju nye. parking kete pun jauh masa tu, ehhh snggup tu, siap dia pimpin tgn ayahnya nk g beli baju pnya psl..siap le dia mnyanyi2...budak2 kan...suka le dia dpt ape yg dia nk tu...dak ammar jugak yg xdapat mandi..tgk ajelah kakak mndi ye ammar...dh pegi pun bkn plan nk mndi manda...xpelah, len kali leh g lagi...
* lps ni klau aku nk cuti..aku kena ckp kuat2 'sape nk bpakat cuti ngn aku lak psni? meh bgtau aku siang2'...mng dh sah2 cop mohor tu tepek kt dahi aku ni ha...setan pnya EO...

10 comments:

cik gObu said...

hehehehe
comeyyy seksi lak tue babe

uisshh lame gak tak terjun pantai pd nie

MRS. K said...

cekcinya kakak..
ja, kalau kat PD, mandi kat pantai mana best?

nasazfrog... said...

haja anak2 akak bukan main suka klu dpt main air,, klu mandi punya la payah nak kuar,, lagi payah kan,, nanti la bwk dorang g kolam,, hihihi

Cik Puan*PIE said...

cik gobu:aku ni nama nye tp2 mggu blk kmpg..tp kdg malas la plak nk mndi laut..air terjun syok skit kot..ekekek

Cik Puan*PIE said...

MRS.K: erm klau aku slalu g mndi kt pntai sri purnama tu..jumpe hotel ancasa then belok kanan...masok ke dalam..tp kt situ bnyk batu le..tp still lg syok..xbape gamai org nau...

Cik Puan*PIE said...

nasazfrog:klau kite yg mak2 ni join skali mgkin syok kot...pak kal la nk pegang si kecik tu..
*bdk2 mng xtolak klau dh jumpe air laut ke..air terjun ke..kolam ke..

nmmy84 said...

haha,anak dara ko kemen suke.cian nye si adik memandang sepi.takpe tunggu besau sket, ammar yang leader bawak kak dihah p mandi.hihi

mummysyafie said...

cekci nya anak dara haja ni..

nads said...

wah..diha, xajak aunty pung...hehehe
seronok dia ek dear...nanti datang bawak dihah sekali k...

Aleeya said...

lawa la baju swimming dihah,,auntie nak pinjam leh heheheh