Followers

01 June, 2010

Darlingirdina 3 Years Old

i'm 3 years old

Time lah dia nk bgmbau...klau x, kemen payah


Hari nie, genap sudah usia siti nur irdina mardihah ke 3 tahun. Syukur sangat2 diusia menginjak ke 3 tahun ni dia dh pndai macam2...petah berkata2, teman gaduh aku, jugak teman aku meluahkan perasaan di kala aku sedih...(dia sama2 nangis klau aku nangis depan dia)...sebagai kakak dia jugak bole diarap klau mntk jagakan adiknya masa aku g mandi...tapi bukan bole lama...kdg2 dia luku adiknya gak..xpelah, nama pun budak2 kan...skang mardihah dh sebok sgt2 mnyebut2 nk pegi skolah...mntk ayahnya belikan beg skolah, buku skolah memcm lagi lah...nnt dh g skolah jgn malas2 lak ye cik mardihah ;)...

Semoga mardihah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dilindungi allah, sihat tubuh badan, semoga peroleh kebaikan yg bkekalan dan menjadi anak yg solehah...ibu sntiasa doakan kebaikan untuk dihah...
*nnt ibu ngn ayah bwk dihah ngn adik g jalan2 k...

6 comments:

@e_da said...

dah beso anak dra haja.. suntie suka sgt tgk mata dihah masa pgnantkan mika.. la ni mata mika pun bulat mcm spotlight.. hehhe

mata dihah naturally cantik.. takpelu pakai mascara.. ehhehe.. moga dihah jd anak yg cerdik ya...

Aleeya said...

besar dah dihah, dah lawa cam anak dara..

tak sangka kan ja..anak kita sebaya hehe, damia nov ni cukup 3 thn..skolah nnt leh mintak kelas yg sama laks hehehe

haja..nnt join la contest kak yaya, dihah cukup syarat da turr :))

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hepi birthday dihah
makin comey anok mung ni hajar
mcm sape lagi
mcm mok dierlaa
ehehhehe

besnye..leh wat kawan..time ko nangis dia pon nangis eh..eh bagusnye dak nih...nok anok tino la pulok lepas nih...agagaga

cik gObu said...

dh besar dh anak dara ko eh babe
huhuhuhu

mama_auni said...

dah beso dihah...dah leh diarapkan..alhamdulilah..moga bahagia slalu sayang...

Lulu Junior said...

Mama, kemain lawa lagi anak dara kau! Seronok ye ada anak perempuan? Dah boleh diharap itu ini. :)