Followers

28 July, 2010

Pilihan

Banyak pilihan dalam idop ni...
Samada nak meneruskan atau cari pilihan lain.
aku gase pilihan yang terbaik untuk aku kali ni
lagi skali...tukar kluar dr opis ni...
buat ape aku nk teruskan kalau dh ari2 pegi keje aku xhappy
buat ape aku nk keje dalam stress dan ketakutan
buat ape aku nk bekeje dengan bos betina yng mcm setan tu
aku gase, biarlah pilihan kali ini memberikan aku bos yang baik2
Kalau pun kali ni lgkah aku trsalah juga, yelah org kate kuar mulut rimau, masok mulut buaya
tapi sekurang2nya aku dapat lari dr bos yang skang ni yg sememangnya xpenah nk pandang yang elok ape keje yang aku buat sekalipun.
*surat dh siap,tinggal nk anto jew...dh aku sebarkan pd pegawai yg uruskan.
Mudah2an pertukaran aku dipercepatkan...aku sgt2 xtahan dh skang ni...

4 comments:

@e_da said...

ye lah ja.. kita nak keje kena happy baru dtg keikhlasan dlm diri.. kalau g keje tak hppy mmg boleh merana.. nak g keje mcm nak berperang kan.. akak ada gak sometimes rasa camtu.. moga pilihan haja tepat kali ni..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ooo..nak tukar eh..semoga segala urusan berjalan lancar..bagus gak ja tukar angin kata org..:-)

Ada Dalina said...

huhu....doa byk2 yer ja..
moga cpt dpt tukar...

Aleeya said...

gud luck!!!!:))