Followers

30 September, 2010

mR.POyO



Dah lama dh aku gase meluat cmni. Aku sangat2 la menyampah ngn sorang umat ni yg aku gelarkan mr.poyo...time bos aku ada kan, dia kemen mnyorok2 bila aku pnggil. Tapi bile bos aku xde, dia sebok datang blk aku tnya bos aku pegi mane, buat ape, dr pkl bape smpai pkl bape, then dia sebok sgt2 tgk ape keje yg aku buat. Yang kadang2 aku paling menyampah, bile dia masok blk bos aku, dia siap intai2 dulu ape bos aku buat..intai tu xlalu aku xpe..ni siap jengah tepi2 cemin lagi nk tau sgt2 ape keje bos aku tgh buat..trjengket2 la kaki dia...sesambil tu mata dia tgk gak la ape yg aku buat kan, web ape yg aku bukak sume la nk tau...

Kadang2 aku rimas sgt2...nak2 klau dia menanye aku mcm2 soklan BODOH!...penah gak dia bg arahan kt aku 'lg 5 minit dtg blk sy, ada bnda sy nk ckp'...then aku ni kan pnya bodoh gak pegi lah masok blk dia lps dh 5 minit tu...pstu dia kate, lagi 5 minitlah...then dia soh aku amik paper yg dia dh print..pegi la aku amik..pastu dia masokkan dlm folder, then dia hulur kt aku folder tu...pastu dia gelak beso2, dia ckp sbnarnye sy nk bg folder ni je...bangang x ko gase??? walhal urusan bagi2 folder ni untuk bos aku, mng org2 lain terus anta direct pd aku je...bukanlah aku xbole buat keje amik folder tu...tp arahan tu biau jelas...jgn buat org mcm badut.

Dah banyak kali gak lah peel dia mcm poyo sgt2..klau la dia jd bos satu ari nanti, aku mng serender la nk jd PA dia...baru jd bos kecik dh mcm2 arahan ngalahkan bos besau. Dh tu kemain cerewet nk mampos...kang bile pnggil soh mngadap bos, mcm2 alasan...sudahnye aku yg kena marah sb dia xmuncul2...sakitttt ati aku tau x.

3 comments:

Yaya said...

mmg poyossssssssss, aih mcm2 pangai org kat opis ni kan..spesis pelik mcm2..tapi lau takde spesis pelik ke langau ke, parasit ke tak best lak opis kita kan....kiranya satu cabaran la kekekeek

cik gObu said...

eeee melampau nyer

kalau aku lah babe
tak kuasa aku nk melayan
hahahaha

eLLy said...

ish poyo nye .. MR klu MRS tu lain la