Followers

30 December, 2010

Harimau Malaya di Hati Den



alahai..gambo kecik jew.
tp tetapppp superbb

Ok, 1st skali tahniah kepada pemain2 mesia yang superrbbb powerr di kejohanan Piala AFF Suzuki. Xsia2 la aku menjerit gOLLLLL bagai nak rak..naik terangkat bumbung umah. Smpaikan anak2 pun sama menjerit. Masa lawan kt mesia aritu, just aim satu nama jew..'safee' cehhh dan2 gase nk boh nama ank laki akn2 dtg safee...tp xpe, beralih lak pada goalkeeper dia...ehh cina ke, mcm gupe cina jew, tapi encemmm ;)....sume org dok cite psl goalkeeper, yg aku xsudah2 ngn safee nya. Alahaiii, lorat tol aku kan. Smpailah pelawanan mlm td kt indon, barulah aku gase cam goalkeeper tu sangatlah hebat. Hebat bukan ape, dok pertahankan tiang gol tidak dibolosi jaringan dr indon...tu memang superbbbb okeh. Ok tetibe xingt safee...ingt je kt khairul fahmi..hahaha...tp apepun, TAHNIAH n tahniah to harimau malaya...malaysia bole.

Gasenya nilah 1st time aku bukak citer psl bola atau sukan. Sebelum2 ni gasenye aku xmenyentuh lgsg isu2 sukan ni. Org heboh world cup la, sukan sea la..aku arammm. Tapi sebab mesia menang mlm tadi, t'gerak ati nk buat entri pagi ni. semangaatttt sehh...eh,esok cuti umum kan..kan..kan??

*aku bukan penggemar bola sepak, sekadar penyokong yang diam2 membanggai team2 mesia ;)

No comments: