Followers

03 November, 2011

Posing kt Studio

Sebahagian dari keluarga aku 

Madihah dh termemek, sebab panas.


Tumpang happy ngn kejayaan anak2 buah ;)

Dah lama juga kejadian ni. Anak buah aku yang 1st dh tamatkan ijazah nye bulan september lepas kt ukm. Masa hari konvo, aku memang xpegi la. Bawak anak2 pegi JJ. Kang pegi majlis konvo orang, maunye aku jd tarzan plak kt situ.hehehe. Lepas abis konvo kt ukm, dia mngajak la kiteorg reramai bergambar kt studio. Nasiblah family aku je yg bergambar mlm tu, buatnye ada family2 lain azab gak. Pasal lama nk posing2 bagai tu. Tau jelah anak2 aku punye peel, tengah2 cina tu nk snap gmbo bole c ammar lari pegi ke belakang. Sudahnye gambar reramai tu, dia sorang berdukung ngn ayahnye. Aku gase nk ketil je time tu.hehehe.

Tahniah la buat anak buah ku, kerana berjaya hingga ke tahap ini. Dia beza ngn aku 2 tahun je. Kami dulu kecik2 membesar sama2. Mak aku jaga dia dr kecik smpai umo dia 4tahun. Skang anak buah aku ditawarkan sambung master plak sambil dia keje dlm ukm juga. Jarang aku update psl anak2 buah aku dlm blog ni, ada cerita yg best2 mcm ni, aku abadikan skali disini.


*Tahniah sekali lagi buat anak buah ku.

No comments: