Followers

02 November, 2011

Wedding


15 Oktober lepas, sempatlah aku g wedding kawan aku kt Lukut, PD. Mulanya mcm xjadi pegi, psl pie subuh2 ari dh klua g keje, then nk g umah mak sedara aku ada buat kenduri pagi tu. Tengok2, kul 12 lbh mypie dh smpai, then terus siap2 g wedding kawan aku plak. Biasalah, plan yng selalu dirancang kadang2 xjd, kadang2 jd.
Aliza kawan aku ni dulu housemate masa kiteorg mula2 dapat keje gomen. Kalau sebut 'umah hijau' je, rata2 org gomen sume tahu mane umah tu. Aku dok umah tu ber 6 xsilap. Aku ngan aliza dok sebilik. Then aku pindah tmn desa pinggiran smpailah dh kawin n bersalinkan madihah. Then bile aku dh dpt kuaters, dh bersalinkan ammar,pun aliza still lagi setia kt umah hijau tu. Bile aku dh pindah kuaters teres, dia dh dpt kuaters apartment jugak. Maka, umah hijau yg dulu kiteorg sewa mgkin owner dia dh amik or mgkin bg sewa kat org lain. Sume kawan2 yg sama2 menyewa umah hijau tu dulu, sumenye dh berkahwin. Aliza paling last skali dapat jodoh :), alhamdulillah.





*syok jugak skali skala pegi wedding yg ada kelainan ni. Aliza dr keturunan mamak. So style wedding dia ada lain skit.

2 comments:

SYUHADA WAHI said...

ala.. bestnyer... rugi tak dpt pergi... cantik aliza... cantik juga baju dia!!! hehehe

Cik Puan*PIE said...

sue:hensem hasben nye kan.hehe.mng cntik sgt aliza masa tu.dia kan xpenah mekap sblm ni.skali mekap, cntik ;)